مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 10:402021-05-27حوادث

دستگیری کلاهبردار فروشنده کالای خانگی و موبایل در کهگیلویه 


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری کلاهبردار فروشنده کالای خانگی و موبایل در این شهرستان خبر داد.

  - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری کلاهبردار فروشنده کالای خانگی و موبایل در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ جهان دیماز در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در سطح شهر دهدشت با معرفی خود به عنوان فروشنده کالای خانگی و گوشی موبایل با اخاذی و شگردهای خاص از افراد وجه نقد و سفته دریافت می نمایند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضایی و با انجام اقدامات پلیسی گسترده، متهم را که در مخفیگاه خود در حین انجام عملیات مجرمانه بود طی یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کردند.

دیماز تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه بیان داشت با توجه به مشکلات خانوادگی و مالی جهت تامین هزینه زندگی، خود را فروشنده کالای خانگی و موبایل معرفی و با انجام مانورهای خاص، سوژه های خود را شناسایی و اقدام به کلاهبرداری و گرفتن وجه نقد و سفته از آنها میکردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم 12 ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار فروشنده کالای خانگی و موبایل در کهگیلویه 

دستگیری کلاهبردار فروشنده کالای خانگی و موبایل در کهگیلویه